۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۱۳۶۱
کیلیان امباپه ماه گذشته به باشگاه لیگ ۱ اطلاع داد که در پایان فصل آنها را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید خواهد پیوست. با این حال، او اصرار دارد که این تصمیم به دلیل اختلاف با لوئیس انریکه نبوده است.
کد خبر: ۳۶۳۰۹

ستاره فرانسوی لب به سخن گشود| من با خیلی چیزها مشکل دارم اما با مربی نه!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کیلیان امباپه روز سه‌شنبه بعد از تقریبا یک ماه ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و پس از بازی تاکید کرد که با لوئیس انریکه مشکلی ندارد. فوق‌ستاره فرانسوی هر دو گل پیروزی ۲-۱ پی‌اس‌جی مقابل رئال سوسیداد را به ثمر رساند تا غول‌های لیگ ۱ در مجموع با نتیجه ۴-۱ برنده میدان باشند و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

پیروزی در سن‌سباستین اولین بازی بعد از ۱۴ فوریه بود که امباپه تمام وقت در میدان حضور داشت. کاپیتان فرانسه در جریان تساوی بدون گل پاری‌سن‌ژرمن مقابل باشگاه قدیمی‌اش موناکو در روز جمعه در نیمه دوم از زمین خارج شد، و یک هفته قبل پس از ۶۵ دقیقه در تساوی مقابل رن از بازی بیرون رفت. امباپه که سه‌شنبه شب در هر دو نیمه گلزنی کرد، ماه گذشته در پیروزی ۲-۰ مقابل نانت نیز از روی نیمکت آمد.

این بازیکن ۲۵ ساله ماه گذشته به باشگاه لیگ ۱ اطلاع داد که در پایان فصل آنها را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید خواهد پیوست. با این حال، او اصرار دارد که این تصمیم به دلیل اختلاف با لوئیس انریکه نبوده است.

امباپه بعد از بازی به شبکه فرانسوی کانال پلاس گفت: «من همیشه می‌خواهم در لیگ قهرمانان بازی کنم، این یک رقابت بسیار مهم است. رابطه من با مربی خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد حتی اگر مردم طور دیگری فکر کنند. من با خیلی چیزها مشکل دارم اما با مربی نه.»

لوئیس انریکه در پاسخ به سوالی در مورد تعویض امباپه در بازی‌های اخیر به کانال پلاس گفت: «کیلیان با هر مربی و هر تیمی ۵۰ گل به ثمر می‌رساند و ۲۵ پاس گل می‌دهد. ظاهراً او در آینده نزدیک در اینجا نخواهد بود، بنابراین ما باید راه‌حل‌های دیگری را آزمایش کنیم.»

به گزارش ESPN، امباپه و انریکه بعد از بازی قبلی با یکدیگر صحبت کردند تا سوءتفاهم‌ها را برطرف کنند. ظاهرا لوئیس انریکه به مهاجم گفت که این مساله شخصی نیست و هیچ ارتباطی با تصمیم او برای ترک پارک دوپرنس ندارد، و فقط حس می‌کرد که امباپه به طور کامل آماده نیست و باید او را برای بازی‌های مهم‌تر نگه دارد.

برچسب ها: کیلیان امباپه لوئیس انریکه پاری سن ژرمن
ارسال نظر
آخرین اخبار